دانلود پایان نامه درباره قائم مقام، دانشگاه تهران، بهداشت روان

مسعودی، مروج الذهب، ج اول، ص 262
59 . محمدی ملایری، تاریخ و فرهنگ ایران، ص 211
60 . دوفوشه کور، اخلاقیات، صص 48- 58
61. AdurbAd i mahraspaNdAN
62 . اوشیدری، دانشنامه مزدیسنا، ص 70
63. var
.64 راشد محصل، زند بهمن یسن، 3: 25 و ژینیو، ارداویراف نامه: 1: 10
65 . صفا، تاریخ ادبیات ایران، ج اول، ص 132.
66. E.W.West, Grundiss der Iranchen philologie II Band, sterasburg, 1896- 1904, p 112
به نقل از: ماهیار نوابی مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی تبریز، شماره 51 ص 502
67 . نوابی، همان
68 . عریان، متنهای پهلوی، ، ص 20
69 . نوابی، مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی تبریز، شماره 51 ص 524
70 . همان 425
71 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام، ص 182
72 . پندهای آذرباد که برای فرزندش وعظ کرد.
73 . مسکویه، الحکمه الخالده، ص 49-61
74 . عریان، متنهای پهلوی، ص 147
75 . همان، ص 151
76. Shaked, The Wisdom of the sasanian sage: B1 and D1a and D7a- D9
77. mihr- Ohrmazd
78 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام، ص 184
79. cidag aNdarz i poryoTkECAN
80 . زنر: تعالیم مغان، ص 24
81 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام، 189
82 . زنر، همان ص 24
83. Shaked, Encyclopedia Iranica: Andarz and andarz literature in pre-Islamic Iran
و ماهیار نوابی، مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی تبریز، شماره55 ص514
84. oCNar
85. PAUr-jIryA
86 . راشد محصل،دینکرد هفتم: فصل1: بندهای 36 – 37
87 . بندهش، بهار:فصل18: 212
88 . یاسمی، مجله مهر، سال 1313 شمارگان 7-9
89 . عفیفی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، زمستان 1384، ش 20
90. aNdarz i x/hUsaw i kawAdAN
91 . محل دولت و محل دربار و عمارات پادشاهی در شهر تیسفون بوده است
92 . ملک الشعراء بهار، ترجمه چند متن پهلوی، ، ص 165
93 .paNj xEm i AsroNAN
94 . عریان، متن های پهلوی، ص 27
95 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام، ص 191
96. ANdarz i dANAgAN o mazdEsNAN
97 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام ، ص 178
98. aNdarz i dasTwArAN o wEh-dENAN
99 . به نوابی، مجموعه مقالات رجوع شود.
100. Abar xEm Ud xrad i farOx mard
101 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام، ص 190
102. w?hzAd farOx pEroz
103 . تفضلی، همان، ص 190
104. dArug i hUNsaNdIH
105. xwECkArih i rEdakAN
106. aNdarz i w?h kUNEm aCmA kodakAN
107 . تفضلی، تاریخ ادبیات ایران پیش از اسلام ص 191- 196
108 . بویس، چکیده تاریخ کیش زرتشت، ص 81
109 . وامقی، نوشتههای مانی و مانویان، ص 60
110 . دینکرد سوم: 206 به نقل از شاکد، از ایران زرتشتی تا اسلام، ص 112- 113
111 . فضیلت، دینکرد سوم: 123
112 . دینکرد سوم: 416 به نقل از شاکد. از ایران زرتشتی تا اسلام، ص 75-76
113 . شاکد، مجله هفت آسمان: تاثیر ایران بر یهودیت، ص62.
114 . بویس و دیگران، جستاری در فلسف? زرتشتی، ص 70
115 . تفضلی، مینوی خرد: 11: 1-12
116 . بهار، بندهش: 1: 13-15
117 . بهار: بندهش: 33: 15
118 . تفضلی، مینوی خرد:1: 98-101؛ نظیر چنین مضمونی در متن متأخرتر زرتشتی یعنی صد در بندهش، دَر هشتم نیز آمده است.
119. Shaked, The Wisdom of the sasanian sage: 149-152
120 . تفضلی، مینوی خرد: 17: 4
121. Shaked, The Wisdom of the sasanian sage:E4
122 . تفضلی، مینوی خرد: 1: 96- 97
123 . عریان، متنهای پهلوی، چید? اندرز پوریوتکیشان: 2
124. Shaked, The Wisdom of the sasanian sage: D9
125. Ibid: E13- 14
126. Ibid: C83e
127. Ibid:305
128. Ibid: 151
129 . Ibid :E5
130. Ibid: E39
131 . البته تا آنجا که نویسنده فحص نموده واژ? مشخصی برای این مفهوم وجود نداشته و برخی همچون شاکد نیز تنها به این نام بسنده نمودهاند و لذا انتخاب این واژه برای این معنا از سوی نویسنده صورت پذیرفته است.
132. Ibid: 97
133. Ibid: 87
134. Ibid: C77-C78
135 . تحول ثنویت: 85
136 .Shaked, The Wisdom of the sasanian sage: E34a-b
137 . قادری،نشری? اندیشه و رفتار: آسیب های روانی و بهداشت روان،صفحه 74
138. See to: Jamasp asa, The mazdayasnian philosophy, pp 120- 140
139 . یسن 26: 4 و 6 و فروردین یشت، ص 149
140 . راشد محصل، گزیده های زاداسپرم: 30- 51
141 . نگاه شود به قائم مقامی، ملاحظاتی کوتاه دربار? بعضی قوای نفس در متون زرتشتی: دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، ص 110
142 . بهار، بندهش 4: 34
143 . دابار، صد در بندهش: 98
144 . قائم مقامی، ملاحظاتی کوتاه دربار? بعضی قوای نفس در متون زرتشتی: نشری? دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، ص 110
145 . دینکرد سوم: 218 به نقل از شاکد، تحول ثنویت ص 194- 195
146 . شاکد، تحول ثنویت، ص 79
147 . زنر، طلوع و غروب زرتشتی گری، ص 448
148 . و کان عند کثیر من المتقدمین لکل نوع من الانواع الجرمیه مثال و صوره قائمه لا فی ماده هی جوهر عقلی یطابق المعنی المعقول من الحقیقه، و ربما احتجوا بالامکان الاشراف و قالوا هذه الانواع اصنامها و هی رشم منها و ظلالها و الحقائق الاصلیه هی تلک و هذه مثل افلاطون و باتفاقهم للعقول کثره وافره.
149 . سهروردی، مجموعه مصنفات شیخ اشراق، ج اول، ص 68 و 504
150 . بهار، بندهش: 9: 101

مطلب مشابه :  منابع و ماخذ پایان نامهبسته‌بندی، نفوذپذیری، مواد غذایی

Author: admin3

دیدگاهتان را بنویسید