عمومی

آزمون زبان برای دفاع دکتری- شماره تماس 09387708025 Ept , msrt , tolimo , utept , duolingo , ielts

 

نتیجه اعتماد متقاضیان آزمون GRE به پلتفرم دکتر اباصلتیان قبولی تضمینی در آزمون GRE

آزمون های زبان دکتری TOLIMO,TOEFL,EPT,MHLE,MSRT,UTEPT

اعتماد و همراهی با هر مجموعه‌ی مطمئن، بهترین نتیجه‌ای که برای متقاضیان آن همراه خواهد داشت، رضایت و موفقیت مخاطبان آن مجموعه است.
پلتفرم دکتر اباصلتیان نیز با در اختیار داشتن کادر تخصصی آزمون زبان انگلیسی GRE و بهره مندی از قوی ترین اساتید خود، توانسته است اعتماد متقاضیان آزمون GRE را به خود جلب کند. در این زمینه، کادر تخصصی این پلتفرم پس از شناخت کامل آزمون GRE ، خدمات ارزنده و با کیفیتی را در راستای کسب موفقیت و به دست آوردن بهترین نتیجه در این آزمون طراحی و ارائه نموده است.
این خدمات، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موفقیت حتمی متقاضیان آزمون چی آر ای را به همراه خواهد داشت و همین مسئله در افزایش اعتماد متقاضیان آزمون GRE به متخصصان و اساتید این پلتفرم تاثیر به سزایی خواهد داشت.
ما در پلتفرم دکتر اباصلتیان، در راستای اعتماد سازی، در کنار ارائه خدمات با کیفیت، اقدام به ارائه مشاوره تخصصی رایگان برای شما تعقیقب کنندگان آزمون زبان GRE نموده ایم تا پس از بررسی و کیفیت سنجی این خدمات و کسب اعتماد لازم، به مجموعه عظیم و قدرتمند پلتفرم دکتر اباصلتیان بپیوندید و موفقیت خود را تضمین کنید.
به خاطر داشته باشید که نتیجه اعتماد شما متقاضیان آزمون GRE به متخصصان و کادر قدرتمند پلتفرم دکتر اباصلتیان، قبولی تضمینی شما در این آزمون دشوار (با کسب نمرات دلخواه) می‌باشد.

تضمین کسب مدرک جی آر ای هوم ادیشن با پلتفرم دکتر اباصلتیان
ما بهترین، قوی ترین و گران ترین اساتید سراسر کشور را انتخاب کرده ایم، دور هم جمع نمودیم و آموزشی را تدارک دیده ایم تا شما داوطلبان گرامی برای رسیدن به مدرک Gre home edition کوتاهترین مسیر را طی کنید و به موفقیت برسید.
بخش مهارت تحلیل زبان از آزمون جی آر ای هوم ادیشن
این بخش از آزمون Gre home edition خود دارای دو بخش است که هرکدام از بخش ها به صورت جداگانه 20 سوال دارند، ساختار آزمون جی آر ای هوم ادیشن به این شکل است که هرچه داوطلب به سوالات بیشتری در مرحله ی اول پاسخ صحیح بدهد سوالات در بخش دوم سطح بالاتری خواهند داشت و به این شکل سطح واقعی زبان شرکت کننده مشخص خواهد شد.
شرکت کننده برای پاسخگویی 6 سوال جای خالی و 4 سوال جملات ناتمام و 10 سوال درک مطلب 30 دقیقه زمان دارد.
سیستم نمره دهی در بخش تحلیل زبان
آزمو.ن زبان دکتری
نمره ی این بخش از آزمون Gre home edition بین 130 تا 180 است، به جز این نمره آزمون جی آر ای هوم ادیشن یک نمره هم به صورت درصدی دارد و این نمره نسبت به نمره ی قبلی مهم تر است و در مقایسه با سایر شرکت کنندگان در نظر گرفته می شود، مثلا اگر شما نمره ی 90 در صد را کسب کنید به این معنی است که از 90 درصد شرکت کنندگان نمره ی بهتری دارید. ناگفته نماند میانگین نمره در این بخش از آزمون Gre home edition 151 است.
بخش مهارت تحلیل ریاضی از آزمون جی آر ای هوم ادیشن
این بخش از آزمون Gre home edition نیمی از کل آزمون را تشکیل می دهد، در این بخش توانایی و مهارت شرکت کننده در تحلیل مباحث اصلی ریاضی سنجیده می شود.
سوالات این بخش از آزمون جی آر ای هوم ادیشن به دو صورت حل مسئله و تفسیر داده ها تقسیم می شود.

جمع بندی آزمون جی آر ای در پلتفرم دکتر اباصلتیان

آزمون‌های بین المللی فراوانی در زمینه تعیین سطح زبان انگلیسی افراد وجود دارد؛ یکی از این آزمون‌ها، GRE می‌باشد که به عنوان یکی از دشوارترین آزمون‌های زبان تلقی می‌شود. دشواری آزمون زبان GRE به حدی است که بسیاری از داوطلبان، برای کسب نتیجه دلخواه و موفقیت در این آزمون، یک یا چند بار تلاش می‌کنند و بسیاری دیگر از مخاطبان هم از شرکت در این آزمون، صرف نظر می‌کنند. به همین دلیل، برای کسب موفقیت تضمینی در این آزمون، داشتن استاد راهنما ضروری به نظر می‌رسد.
پلتفرم دکتر اباصلتیان، با درک اهمیت این موضوع، برای تقویت کادر تخصصی خود، از طریق دریافت رزومه مدرسان، اقدام به جذب قوی‌ترین و مطرح‌ترین اساتید تموده است تا خدمات آموزشی خود را با بالاترین سطح در اختیار زبان آموزان و تعقیب کنندگان آزمون زبان GRE در این پلتفرم، قرار دهد و موفقیت تضمینی متقاضیان این آزمون را در اولین آزمون پیش رو فراهم کنند.
برای ثبت نام در این آزمون، می‌‌توانید به سامانه ETS مراجعه کنید و با مطالعه شرایط اختصاصی شرکت در این آزمون، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام فرمایید.
متخصصان پلتفرم دکتر اباصلتیان برای دستیابی به بهترین راهکارهای موفقیت در آزمون GRE، ابتدا به مطالعه کامل این آزمون پرداخته و دلایل عدم موفقیت در این آزمون را مورد شناسایی قرار داده است تا بتواند برای برطرف نمودن آن‌ها چاره اندیشی کند و خدمات شایسته‌ای را در راستای کسب موفقیت تضمینی در این آزمون ارائه دهد. طبق مطالعات متخصصان زبان در این پلتفرم، عامل اصلی عدم موفقیت زبان آموزان در آزمون زبان انگلیسی GRE مسئله‌ی عدم شناخت کافی نسبت به جزئیات این آزمون می‌باشد.
در راستای کسب موفقیت تضمینی، این متخصصان با در نظر گرفتن دلایل ناکامی در این آزمون، با ارائه خدمات بی نظیر و شگفت انگیز، قدم به قدم هر یک از داوطلبان را تا رسیدن به موفقیت همراهی می کند. اما این قدم‌ها شامل چه مواردی است؟
ما در اینجا باید بگوییم که اولین قدم جهت موفقیت در آزمون GRE ورود به پلتفرم دکتر اباصلتیان و ثبت درخواست مشاوره رایگان در مورد این آزمون می‌باشد. برای اطلاع از قدم‌های بعدی و خدمات ارائه شده در هر گام، می‌توانید در هنگام دریافت مشاوره تخصصی رایگان، سوالات و ابهامات خود را مطرح نمایید و با کسب اطمینان خاطر در مورد پلتفرم و خدمات جذاب آن، موفقیت خود را در اولین آزمون GRE تضمین کنید.
آزمون زبان دکتری
توجه داشته باشید که پلتفرم دکتر اباصلتیان برای دستیابی متقاضیان این آزمون، اقدام به ارائه گران ترین و با کیفیت ترین خدمات نموده است تا متقاضیان پس از دریافت این خدمات و استفاده از آنها، مسیر حرکت خود را در راستای کسب موفقیت در اولین آزمون GRE، تغییر دهند و به صورت حتمی و قطعی، در آزمون پیش رو موفقیت خود را جشن بگیرند.
یکی از این خدمات شگفت انگیز، استفاده از قوی ترین مدرسان زبان در کشور، در کادر تخصصی زبان انگلیسی این پلتفرم می‌باشد. این اساتید، با تسلط داشتن روی کل زبان انگلیسی و آزمون GRE، بالاترین سطح تدریس جهت آمادگی آزمون جی آر ای را برای متقاضیان این آزمون در پلت فرم دکتر اباصلتیان، ارائه خواهند داد و راه موفقیت تضمینی در اولین آزمون GRE را پیش روی این متقاضیان قرار خواهند داد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   معرفی فیلترشکن V2RAY برای اندروید و آیفون

عامل اصلی عدم موفقیت زبان آموزان در آزمون زبان انگلیسی GRE

یکی از دشوارترین آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی، آزمون زبان GRE می‌باشد و داوطلبان زیادی، هستند که به علت همین دشواری و ترس از عدم موفقیت، در این آزمون شرکت نمی‌کنند؛ همچنین، بسیاری دیگر از دواطلبان نیز در اولین آزمون GRE ای که شرکت می‌کنند، موفق به کسب نتیجه لازم نمی‌شوند. به همین خاطر، متخصصان زبان انگلیسی در پلتفرم دکتر اباصلتیان، به مطالعه در مورد داوطلبانی پرداخته که در این آزمون شکست خورده‌اند؛ این متخصصان، طی مطالعه خود، به این نتیجه رسیده اند که عدم موفقیت داوطلبان آزمون GRE در اولین مرتبه، دارای دلایل متعددی شامل عدم مطالعه کافی، غافلگیری در دشواری سوالات، کمبود زمان پاسخگویی، استرس و فشاری روانی بالا در جلسه آزمون و غیره می‌باشد. اما این موارد، از دلایل اصلی عدم موفقیت داوطلبان نمی‌باشد.
در نتایج حاصل از مطالعه متخصصان پلت فرم دکتر اباصلتیان، زبان آموزان مسئله‌ی عدم شناخت کافی نسبت به جزئیات آزمون GRE را عامل اصلی عدم موفقیت خود در این آزمون می‌دانند.
متخصصان پلتفرم دکتر اباصلتیان، عقیده دارند که تنها راه موفقیت تضمینی در آزمون GRE این است که پیش از شروع مطالعه و تلاش در راستای آمادگی آزمون GRE، شناخت کامل و جامع نسبت به تمامی جزئیات این آزمون می‌باشد. بنابراین، متقاضیان این آزمون، باید با تمامی جزئیات آزمون GRE آشنا باشند و قدم به قدم و حساب شده پیش بروند تا در انتهای آزمون بتوانند موفقیت خود را جشن بگیرند.
ما در ادامه در راستای موفقیت تضمینی در این آزمون، به اولین قدم در جهت موفقیت در آزمون زبان انگلیسی GRE اشاره خواهیم کرد.

سیستم نمره دهی به بخش تحلیل ریاضی از آزمون جی آر ای هوم ادیشن
بازه ی نمره در این بخش  از آزمون  Gre home editionبین 130 تا 170 است و مانند بخش قبل یک نمره ارفاق دارد و همچنین در این بخش هم دو نمره داریم که یکی به صورت نمره ی خام و دیگری درصدی اعلام می شود.
مثلا اگر شرکت کننده نمره ی 80 درصد را گرفته باشد یعنی از 80 درصد شرکت کننده های دیگر بهتر توانسته به سوالات آزمون پاسخ دهد.
در این بخش، نمرده دهی شکل مشخصی ندارد و نمی توان گفت هر سوال چند نمره دارد و امتیاز سوالات بر اساس درجه سختی که دارند، مشخص می شود.
بخش مهارت نوشتاری از آزمون Gre home edition
در بخش رایتینگ از آزمون جی آر ای هوم ادیشن دو متن در اختیار شرکت کننده قرار می گیرد و شرکت کننده 30 دقیقه زمان دارد تا آنچه که از او خواسته شده است را انجام دهد.
سیستم نمره دهی به بخش نوشتاری از آزمون جی آر ای هوم ادیشن
هر دو متن توسط دو تصحیح کننده ی مختلف بررسی می شود و بر اساس پارامترهای از پیش تعیین شده امتیاز داده می شود و نمره های نهایی، میانگین دو متن و دو مصحح است، بازه ی این نمره بین 0 تا 6 است و این بخش نیم نمره ارفاق دارد.

نحوه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون GRE در پلتفرم دکتر اباصلتیان

جهت ثبت نام در آزمون GRE، می‌توانید در تاریخ قبلی اعلام شده به سامانه ETS به آدرس www.ets.org مراجعه کنید. برای تکمیل ثبت نام در این آزمون، در صفحه‌ی باز شده، گزینه GRE را انتخاب نمایید؛ سپس در این قسمت، از بخش Test Takers ، یکی از دو گزینه نوع آزمون سابجکت و جنرال را انتخاب نمایید و در نهایت، در بخش مربوطه، ثبت نام خود را نهایی کنید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد، این است که آزمون جنرال، در هر ماه یک بار برگزار می گردد؛ در حالی که آزمون سابجکت، فقط در سه ماه از سال (سپتامبر، اکتبر و آوریل) برگزار خواهد شد.
دقت کنید که تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون GRE، ثبت نام خود را تکمیل کنید؛ چرا که در این مدت، سامانه بسته می‌شود. همچنین، نتایج آزمون GRE، تقریبا پس از 10 الی 15 روز از برگزاری آزمون، از طریق سامانه ETS اعلام می گردد.
برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون جی آر ای، چگونگی انجام ثبت نام، اطلاعات لازم در هنگام ثبت نام، هزینه ثبت نام، و سایر اطلاعات تکمیلی و همچنین، زمان اعلام نتایج و چگونگی دریافت کارنامه و به طور کل آشنایی با تمامی جزئیات آزمون GRE به صورت دقیق و مطمئن، می‌توانید پس از ورود به تارنمای الکترونیکی پلتفرم دکتر اباصلتیان، از طریق ثبت درخواست مشاوره با عنوان آشنایی با شرایط ثبت نام در آزمون جی آر ای و اطلاع از چگونگی دریافت کارنامه و نتایج این آزمون، از خدمات مشاوره ای تخصصی این پلتفرم به صورت رایگان بهره مند شوید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   خردکن همه کاره و همه نکات لازم و ضروری درباره آن

گران ترین و با کیفیت ترین خدمات جهت موفقیت در آزمون GRE

آزمون GRE، یکی از آزمون‌های دشواری است که اعتبار زیادی در سطح جهان دارد و متقاضیان باید نسبت به اهمیت این آزمون غافل نباشند و با کسب نمره بالا در آزمون GRE شایستگی‌ها و صلاحیت خود را نشان دهند. به همین دلیل، در کنار تلاش پشتکار، متقاضیان باید از خدماتی بهره بگیرند که موفقیت تضمینی آنها را با کسب نمرات بالا به همراه داشته باشد.
پلتفرم دکتر اباصلتیان، با در نظر گرفتن این موضوع، کادر تخصصی قدرتمندی را در مجموعه عظیم خود جمع کرده است تا بتواند اهداف متقاضیان آزمون زبان GRE را به بهترین نحو ممکن پوشش دهد. به همین دلیل، خدمات ارائه شده در این پلتفرم، از گران ترین و با کیفیت ترین خدمات جهت موفقیت در آزمون GRE می‌باشد.
این خدمات گران قیمت و با کیفیت، با اهداف خاصی ارائه شده است تا متقاضیان را به موفقیت حتمی، تضمین شده و کسب نمرات بالا برساند.
گروه تخصصی مشاوران و فعالان آزمون‌های زبان انگلیسی در پلتفرم دکتر اباصلتیان، با درک اهمیت آزمون GRE، اقدام به جمع آوری اطلاعات بروز در مورد آزمون جی آر ای نموده و با شناخت تمامی جزئیات این آزمون (از جمله نوع آزمون، اهمیت و کاربرد مدرک این آزمون، شرایط و ضوابط ثبت نام، تغییرات بروز آزمون، نوع و تعداد و تیپ بندی سوالات آزمون، زمان بندی آزمون، چگونگی پاسخدهی به سوالات این آزمون و بسیاری موارد دیگر)، راه موفقیت تضمینی را در قالب خدمات استاندارد، راهبردی و هدفمند در اختیار زبان آموزان و متقاضیان آزمون GRE داده است. همچنین، در راس این خدمات با کیفیت، قوی ترین اساتید نیز استخدام شده اند تا با تدریس منابع مطالعاتی و ارائه نقشه هدفمند مسیر موفقیت در آزمون GRE، متقاضیان را تا پایان این مسیر دشوار همراهی کنند.
توجه داشته باشید که برای موفقیت در آزمون GRE ، در کنار تلاش مضاعف خود باید از گران ترین و با کیفیت ترین خدمات و قوی ترین و مطرح ترین اساتید زبان انگلیسی نیز بهره بگیرید تا بتوانید تلاش خود را هدفمند کنید و موفقیت در این آزمون را برای خودتان به ارمغان بیاورید.
بنابراین، پیشنهاد می دهیم که برای آشنایی تکمیلی با نوع و کیفیت این خدمات گران قیمت و با کیفیت، با پشتیبانی پلتفرم دکتر اباصلتیان و مشاوران فعال در این پلتفرم از طریق تارنمای دکتر اباصلتیان در ارتباط باشید و درخواست دریافت مشاوره تخصصی و رایگانی را با موضوع آشنایی با گران ترین و با کیفیت ترین خدمات جهت موفقیت در آزمون GRE در تارنمای این پلتفرم ثبت کنید.

آزمون «جی آر ای (GRE)» در پلتفرم دکتر اباصلتیان

یکی دیگر از مهمترین آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی ، آزمون زبان GRE است؛ طراحی آزمون زبان جی آر ای، به واسطه موسسه‌ای در نیوجرسی آمریکا انجام می‌گیرد. این آزمون، مختص ادامه تحصیل در دانشگاه‌های سراسر جهان (از جمله دانشگاه‌های امریکای شمالی، اروپا و آسیا) می‌باشد و شامل دو نوع جنرال و سابجکت است. سختی این آزمون به حدی است که آن را در میان دشوارترین آزمون‌های زبان انگلیسی قرار می‌دهند؛ بنابراین، اهمیت آموزش درست و یادگیری اصولی بیش از پیش نمایان می‌شود.
وقتی سخن از سختی آزمون و اهمیت آموزش درست و یادگیری اصولی پیش می‌آید، ناخودآگاه اسم پلتفرم دکتر اباصلتیان نیز به میان خواهد آمد. چرا که پلت فرم دکتر اباصلتیان، با بهره گیری از متخصصان حرفه‌ای و اساتید به نام و برجسته، بهترین خدمات ممکن در زمینه آموزش زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمون‌های مختلف ارائه می‌دهد.

پکیج تضمینی، تضمین کسب مدرک جی آر ای هوم ادیشن
امروزه یکی از بهترین راه های آموزش و یادگیری استفاده از پکیج است چون مزیت های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
در پکیج تضمینی که ما به شما معرفی می کنیم بهترین، قوی ترین و گرانترین اساتید برتر ایران دور هم جمع شده اند و بعد از سال ها تجربه و تحقیق و بررسی بهترین راه های رسیدن به مدرک Gre home edition را در اختیار شما قرار می دهند تا با متمرکزترین برنامه به هدفتان یعنی دریافت تضمینی مدرک جی آر ای هوم ادیشن در کوتاهترین زمان ممکن برسید.

مزایای یادگیری با پکیج آموزشی ویژه ی آزمون Gre home edition

 

    1. در هر زمان و هر مکانی فرصت یادگیری دارید، تصور کنید تمام کارهایتان را انجام داده اید و حالا یک ساعت خالی دارید و می خواهید از این یک ساعت برای آمادگی در آزمونجی آر ای هوم ادیشن استفاده کنید، حتی اگر ساعت کاری آموزشگاه ها، کلاس های خصوصی، دوره ها و موسسات مختلف زبان هم دست شما بود باز هم تا رسیدن به محل مورد نظر یک ساعتتان هدر می رفت، اما با استفاده از پکیج و در عرض چند دقیقه می توانید یادگیری را آغاز کنید و خود را برای شرکت در آزمون جی آر ای هوم ادیشن آماده کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای خرید بلبرینگ تماس زاویه ای

 

    1. استفادهاز تجربیات و دانش گرانترین اساتید ایران به راحت ترین شکل ممکن و با پرداخت مناسب ترین هزینه.

 

    1. گاهی در حین مطالعه ممکن است اشکالاتی در قسمت هایی از آموزش برایتان پیش بیاید، در این صورت باید صبر کنید تا جلسه ی بعدی کلاس ها و بعد مشکل پیش آمده را از استادتان بپرسید و تا آن موقع نمی توانید روند مطالعه تان را پیش ببرید. اما با استفاده از پکیج به راحتی می توانید به هر قسمت از آموزش که نیاز داشتید بارها و بارها آن را ببینید.

 

پس با پلتفرم دکتر اباصلتیان همراه باشید.

موفقیت تضمینی در آزمون زبان انگلیسی GRE در پلتفرم دکتر اباصلتیان

با توجه به اهمیت آزمون GRE برای متقاضیان این آزمون، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب موفقیت تضمینی در این آزمون، به متخصصان زبان انگلیسی فعال در پلتفرم دکتر اباصلتیان مراجعه کنید و پس از مشاهده خدمات و آشنایی با قویترین کادر مدرسان این پلتفرم، به صورت رسمی به عضویت این پلتفرم قدرتمند در بیایید و موفقیت حتمی خود را تضمین کنید.
پلتفرم دکتر اباصلتیان، در راستای موفقیت در آزمون زبان GRE، از بهترین خدمات و برترین و مطرح ترین اساتید کشوری بهره می‌گیرد و با ارائه خدمات با کیفیت، راهبردی و گران قیمت در زمینه یادگیری، آموزش و تدریس سطح بالا فعالیت می نماید.
عضویت در پلتفرم دکتر اباصلتیان و استفاده از خدمات راهبردی این پلتفرم، موفقیت شما را در اولین آزمون GRE تضمین می‌کند و پشتیبانی این پلتفرم، با ارائه بهترین خدمات متفاوت، زبان آموزان گرامی را تا موفقیت در آزمون زبان انگلیسی GRE و دریافت مدرک این آزمون با امتیاز دلخواه، همراهی می‌نماید.
بنابراین، تعقیب کنندگان آزمون زبان GRE، برای کسب اطمینان خاطر از موفقیت تضمین شده در این آزمون، می‌توانند از طریق ارتباط با گروه مشاوران و کادر پشتیبانی پلتفرم دکتر اباصلتیان و ثبت درخواست مشاوره با متخصصان و اساتید برتر زبان انگلیسی این پلتفرم، قدم مهمی را جهت موفقیت در آزمون جی آر ای بردارند.
مشاوران و متخصصان زبان در پلتفرم دکتر اباصلتیان، پس از دریافت اطلاعات همراهان جدید این پلتفرم، جهت ارائه مشاوره‌ای شگفت انگیز در ارتباط با خدمات تضمینی این مجموعه، با شما تماس خواهند گرفت و با تشریح فعالیت‌های پلتفرم در راستای کسب موفقیت در آزمون زبان GRE، مطابق با میزان دانش زبانی شما، مشاوره‌های اختصاصی ارائه خواهد کرد.
داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون GRE از سختی این آزمون اطلاع دارند و به همین دلیل، بیشتر به دنبال یافتن الگوهایی هستند که بتوانند در این آزمون نتیجه بگیرند. متخصصان زبان انگلیسی فعال در پلتفرم دکتر اباصلتیان، با درک اهمیت آزمون جی آر ای، اقدام به مطالعه کامل و جزء به جزء این آزمون نموده است؛ در حقیقت، دلایل موفقیت افرادی که در این آزمون نتیجه مطلوبی اخذ کرده اند، در کنار تلاش مضاعف و شرکت در آزمون‌های آزمایشی، استفاده از اساتید مجرب و مطرح و دارای رزومه عالی در زمینه آزمون GRE می‌باشد.
به همین دلیل، متخصصان فعال در پلتفرم دکتر اباصلتیان، پس از دریافت رزومه مدرسان و اساتید مختلف، به مطالعه و بررسی رزومه آنها پرداخته و بهترین و مطرح ترین مدرسان را گلچین نموده است. داوطلبان گرامی و زبان آموزان جهت آمادگی برای آزمون GRE می‌توانند با عضویت در پلتفرم دکتر اباصلتیان، جزئی از این مجموعه بزرگ شده و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.
زبان آموزان پس از دریافت مشاوره و کسب اطمینان از تضمین موفقیت در آزمون GRE می‌توانند از طرح درس و نقشه مسیر اساتید به نام این پلتفرم بهره مند گردند و با دریافت خدمات با کیفیت و گران قیمت، موفقیت قطعی و حتمی خود را به صورت تضمینی جشن بگیرند.

 ویژگی های مثبت پلتفرم دکتر اباصلتیان

 

    • ارائه ی بهترین مشاوره های رایگان پیش از ثبت نام آزمون Gre home edition

 

    • ارائه بهترین روش های نوین آموزش ویژه ی آزمون جی آر ای هوم ادیشن

 

    • ارائه ی جزئیات مهم برای قبولی در آزمون Gre home edition

 

    • بهترین روش های آموزش برای بخش های مختلف از جمله گرامر و … ویژه ی آزمون جی آر ای هوم ادیشن

 

    • ارائه ی بهترین منابع آزمون Gre home edition به شکلی که در آزمون اصلی سوالات برایتان آشنا باشد

 

  • ارائه ی نمونه سوالات بسیار قوی مخصوص آزمون جی آر ای هوم ادیشن