ترفند، ایده و آموزش

معرفی ۲ فیلم معمایی و رازآلود ۲۰۲۳

اگر قصد دارید بهترین آثار معمایی و رازآلود ۲۰۲۳ را ببینید، توصیه می‌کنیم آثاری مانند They Cloned Tyrone، Knock The Cabin و را حتما تماشا کنید. فیلم دیدن افراد را به عالم دیگری می‌برد و می‌تواند سرگرمی مناسبی برای اوقات فراغت افراد باشد. در این بین فیلم‌های رازآلود همواره علاقه مندان خود را داشته اند. اگر شما نیز به این ژانر فیلم و سریال علاقه‌مند هستید، این مطلب را از دست ندهید. کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی در این مطلب اقدام به معرفی ۲ فیلم معمایی و رازآلود ۲۰۲۳ برای شما کرده اند.

بهترین فیلم‌های معمایی ۲۰۲۳ کدامند؟

برای افرادی که قصد دارند بهترین فیلم‌های معمایی و رازآلود سال گذشته را ببینند، دو ایده بسیار خوب را داریم. با ما همراه باشید.

Knock The Cabin

این فیلم بخصوص برای افرادی که به ورزش کشتی کج علاقه دارند، جذاب به نظر می‌رسد. چرا که دیو باتیستا، ستاره سالهای نه چندان دور دنیای کشتی کج ایفای نقش کرده و علاوه بر او جاناتان گراف و جف آلدبریج بازی می‌کنند. این فیلم در سایت IMDB موفق به کسب نمره ۶.۱ از ۱۰ شده و کارگردانی آن را M. Night Shymalan برعهده دارد. در این فیلم داستان خانواده‌ای روایت می‌شود که قصد دارند برای تعطیلات به کلبه‌ای دور افتاده بروند. در بخشی از این فیلم گروگان‌ها قرار است اعضای این خانواده را دز موقعیت سختی قرار بدهند. آن‌ها از این خانواده می‌خواهند بین نجات خود و نجات بشریت، یک گزینه را انتخاب کنند. اگر علاقه‌مند به فیلم به فیلم‌های ژانر ترسناک و رازآلود هستید، توصیه می‌کنیم حتما نگاهی به این اثر بندازید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

They Cloned Tyrone

این فیلم برخلاف مورد قبلی قدری ماهیت کمدی را نیز داراست. کارگردانی این فیلم برعهده Juel Taylor بوده و در آن بازیگرانی مانند John Boyega، Jamie Foxx، Teyona Parris و ایفای نقش کرده اند. این فیلم تولید کشور آمریکا بوده و موفق به کسب امتیاز ۶.۷ از ۱۹ در سایت IMDB شده است. در این اثر داستان سه فرد روایت می‌شود که درگیر یک توطئه دولتی قرار است بشوند. یکی از کاراکتر‌های مهم این فیلم، فردی به نام فونتین است که توسط رقیب خود کشته می‌شود. فونتین فروشنده موادمخدر است صبح روز بعد بدون آسیب دیدگی از خواب بیدار می‌شود. اسلیک چارلز و یویو دو فرد دیگر در این داستان هستند که قرار است فونتین را در بررسی حادثه رخ داده همراهی کنند. بررسی‌های این سه نفر آن‌ها را به سمت یک آزمایشگاه انسانی می‌برد و….