مارک های موفق ترین در جهان کدامند؟ همه آنها تعداد قابل توجهی از طرفداران اینستاگرام دارند. اگرچه آنها در بازارهای بسیار متفاوت عمل می کنند، مارک های Marketo، McDonald’s و Adidas و تأثیرگذار مانند Guy Kawasaki، Gary Vaynerchuk و Jake Paul ده ها میلیون دنبال کننده اینستاگرام دارند.

بیش از 800 میلیون کاربر اینستاگرام وجود دارد و جای تعجب نیست که انواع سازمانها و نفوذگران به این پلتفرم تبدیل میشوند تا باافزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش دسترسی و کسب و کار جدید ایجاد کنند.

در اینجا یک لیست جامع از استراتژی هایی است که بعضی از Instagrammers موفق ترین در جهان استفاده می شود.

1. از ابزارهای اینستاگرام برای افزایش فالوور و تعامل بیشتر استفاده کنید
2. ایجاد رقابت نمایش مشخصات عمومی
3. گسترش با تبلیغات اینستاگرام
4. ایجاد یک هشتگ در حال رشد
5. آزمایش با فرمت های محتوا
6. سرمایه گذاری در ابزار آنلالیز اینستاگرام
7. تبدیل اکانت خود به حساب تجاری کسب و کار اینستاگرام
8. بدانید چگونه سیستم مرتب سازی اینستاگرم کار می کند
9. بازخورد بازخورد از مخاطب هدف شما را درخواست کنید
10. نمایش ماتریس اینستاگرام مهم در زمان واقعی با داشبورد رایگان
11. به طور منظم از پیگیران مشغول به تشویق مشارکت بیشتر
12. نگه داشتن با روند اینستاگرام با دنبال کردن عوامل تاثیرگذار و علامت های تجاری بزرگ
13. بهینه سازی زمان بندی و فرکانس به اشتراک گذاری
14. تولید محتوا برای داستان های اینستاگرام
15. نمایش پروفایل اینستاگرام خود را در رویدادهای زنده نمایش دهید
16. محتوای اینستاگرام را در وب سایت خود قرار دهید
17. پیشنهاد قیمت گذاری با تخفیف به فالوور اینستاگرام
18. اطلاعیه های منحصر به فرد شرکت در نمایش مشخصات عمومی اول
19. یک کمپین محتوا تحت تاثیر قرار دهید که پیوندها را به نمایه اینستاگرام خود اضافه کنید
20. با یک عکاس حرفه ای برای ایجاد تصاویر خیره کننده کار کنید
21. به کارکنان یک راه برای به اشتراک گذاشتن محتوای دفتر با تیم رسانه های اجتماعی
22. استخدام یک تأثیرگذار به سرعت در حال افزایش حساب
23. ایجاد ویدئو زنده برای دسترسی به مخاطبان جدید
24. برچسب هر پستی با محل و مناسب هشتگ ها
25. محتوای اینستاگرام را در سایر کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
26. لینک به اکانت اینستاگرام شما در پروفایل دیگر رسانه های اجتماعی
27. سعی کنید تجربه خود را از کار کردن برای دنبال کردن نمایش مشخصات عمومی در پست های وبلاگ
28. ایجاد یک تقویم محتوا برای اطمینان از اینکه محتوا به موقع است
29. نظارت بر رقبای خود را برای به دست آوردن الهام بخش
30. ایجاد روایت نام تجاری محتمل که محتوای اینستاگرام را مطلع سازد
31. نوشتن شرح زیرنویس اینستاگرام که ارزش را به محتوا اضافه می کند.
32. فیلم های اینستاگرام را تولید کنید که صدا را جذب نکنند
33. آزمایش با اینستاگرام خرید برای ایجاد یک تجربه بهتر برای دنبال کنندگان
34. جشن گرفتن عالئق پیگیری برای ایجاد اعتبار
35. ارتقاء محتوای تولید شده توسط کاربر
36. به راحتی تولید منظره های زیبا خود را
37. یک کتاب بازاریابی Instagram ایجاد کنید تا هر کس را هماهنگ کند
38. با بازاریابان رسانه های اجتماعی موفق به پیگیری نکات تماس بگیرید
39. قبل از ارسال، همیشه زیرمجموعه ها را امتحان کنید
40. کمک به هنرمندان را برای گفتن داستان شرکت به دست آورید
41. عاشق شدن برای افزایش ضریب ویروسی شما
42. میزبان رویدادهای زنده برای پیروان اینستاگرام
43. پیروی از پیروی از نسبت به حساب
44. آماده تغییر برای نحوه ارائه اینستاگرام محتوا
45. مشخصات اینستاگرام خود را در موبایل مشاهده کنید
46. ​​پاسخ به کسانی که نظر خود را در محتوا
47. استفاده از بازاریابی مشترک برای مخاطبان جدید
48. با توجه به اهداف مورد نظر خود، بیشتر بدانید
49. بیمار باشید

مطلب مشابه :  پایان نامه تطبیق تعریف بیع در کنوانسیون با حقوق مدنی ایران و فقه شیعه

50. ایجاد محتوای “رضایت بخش”